jueves, 29 de mayo de 2014

Final d'una assignatura, noves conclusions.


Una vegada acabada l'assignatura, fetes totes les reflexions, és quan tenim tots els conceptes previs i nous relacionats, ben entesos i concretats.


Al començament de l'assignatura anava amb moltes ganes d'aprendre, ja que com vaig dir al principi, és una assignatura molt enriquidora i interessant. També he de dir, que anava amb por de com anava a ser, si els conceptes anaven a ser molt difícils i si acabaria d'entendre tot allò que va relacionat amb les emocions dels nens.


Respecte al progrés de l'assignatura, ha anat creixent cada vegada més enriquidora. Hem partit de les emocions bàsiques que tenim tothom, fins arribar a saber quan un nen comença a expressar-les des de que neix, com vam veure en un documental sobre els nadons, i a més hem seguit amb el desenvolupament afectiu i social dels infants. També, hem aprés millor tots els vincles que té un infant, per què són importants i com fer-los més grans. Hem conegut la família, les necessitat bàsiques que ha de complir, i tots el tipus de família que existeixen. Hem aprés a saber que tots els tipus de família han de ser acceptats, i a no rebutjar un per ser diferent al tradicional. A més a més, i com a punt important en el nostre futur treball, hem aprés com actuar com a mestra. Hem arribat a entendre la importància de mantenir un gran vincle a l'escola tant mestra-alumne, com mestra-família. I per acabar, també hem aprés a elaborar una entrevista prèvia amb el pares, cas que en trobarem més endavant en el nostre treball.


Personalment, respecte a l'entrevista, el fet de realitzar la pràctica a l'aula m'ha satisfet molt, i m'ha agradat molt l'experiència. Posar-me en el paper d'una mestra, m'ha fet tenir encara més ganes d'arribar al meu objectiu de mestra.


Per acabar, he de dir que respecte als objectius que tenia proposats davant aquesta assignatura les he assolits, a més d'haver adquirit nous que mai m'havia proposat. He aprés a entendre teòricament les emocions del nens i com podem arribar a expressar, i la importància de deixar expressar-les.


Aques assignatura m'ha enriquit molt, i esper que en un futur, gràcies a tot allò aprés pugui arribar a ser una bona mestra, i posar en pràctica tot allò aprés.
 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario